O mnie

Moje zdjęcie
Witajcie na hafciarskim blogu. mam na imię Małgorzata i od dzieciństwa interesuję się wszelkimi robótkami, głównie haftem krzyżykowym na tym blogu będę pokazywać moje prace-zapraszam.gogo62@wp.pl.

czwartek, 12 stycznia 2012

Znaki Feng-Shui

Dostał się w moje ręce nowy Kramik z robótkami a w nim znalazłam te oto znaki i tak mi się spodobały, że postanowiłam je wyszyć. Gotowy mam dopiero jeden z nich go prezentuję.Jak szybko zorganizuję do pozostałych rameczki to i też szybko komplecik pokaże.


Udało mi się znależć ramkę gotową więc szybko ją zagospodarowałam
Ja nie wiem jak to się stało ale ta ściana jest żółta a kanwa beżowa ze złotą nitką a na zdjęciu zupełnie inne kolory wyszły

3 komentarze:

  1. Ekstra to wyszło, warto wziąć się za następne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrobyt juz jest,teraz tylko przyjazn i madrosc...piekny hafcik,no i rameczka kolorystycznie dobrana...super...

      Usuń