O mnie

Moje zdjęcie
Witajcie na hafciarskim blogu. mam na imię Małgorzata i od dzieciństwa interesuję się wszelkimi robótkami, głównie haftem krzyżykowym na tym blogu będę pokazywać moje prace-zapraszam.gogo62@wp.pl.

środa, 4 stycznia 2012

...I PO ŚWIĘTACH

Na wstępie chciałabym wszystkim życzyć Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku. W tym roku zostałam obdarowana wspaniałymi prezencikami między innymi dostałam aparat (to wspólny prezent z moim ślubnym) choć i tak głównie ja będę z niego korzystać , dostałam też gazetki z wzorkami no i oczywiście musiałam wyszyć chociaż jeden dodatek a są to dwie zawieszki . Jeszcze nie wiem do czego je użyję ale coś wymyśle

2 komentarze:

  1. no przepięknie wyglądają, takie kolorowe :D gatuluje aparaciku ;) i zapodaje wirtualnego kopala bo cos tu ucichlo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie zrobiłaś te ozdoby!

    OdpowiedzUsuń