O mnie

Moje zdjęcie
Witajcie na hafciarskim blogu. mam na imię Małgorzata i od dzieciństwa interesuję się wszelkimi robótkami, głównie haftem krzyżykowym na tym blogu będę pokazywać moje prace-zapraszam.gogo62@wp.pl.

piątek, 6 stycznia 2012

AFRYKA - odsłona pierwsza

Zasiadłam do swojej Afryki aby ujawnić w pierwszej kolejności nosorożca, powolutku zaczyna nabierać kształtów choć muszę przyznać , że bardzo wolno będzie mi ten hafcik szedł ponieważ ma tak dużo odcieni że bez zakreślacza nie dałabym rady uzupełniać kanwy. Obym do końca roku skończyła bo zasiadam do tego hafciku tylko w wekendy i to nie zawsze.



3 komentarze:

  1. grozny nosoruch sie wylania, super sie zapowiada ;) na bank do konca roku dasz rade

    OdpowiedzUsuń
  2. juz teraz wyglada intrygujaco...ciekawa jestem dalszego ciagu...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń