O mnie

Moje zdjęcie
Witajcie na hafciarskim blogu. mam na imię Małgorzata i od dzieciństwa interesuję się wszelkimi robótkami, głównie haftem krzyżykowym na tym blogu będę pokazywać moje prace-zapraszam.gogo62@wp.pl.

sobota, 1 lutego 2014

Przyszedł czas na porządki przydaśków

Długo zabierałam się do opróżnienia skrzyni z przydasiami , ale gdy nie mogłam odnależć kawałk kanwy w kolorze błękitu , to musiałam to zrobić....
w skrzyni zajmowało to wszystko zdecydowanie mniej miejsca
ta makatka jest wyszywana wełną i nie mam już takiej białej na ukończenie tła i tak sobie leży i czeka
a tak wygląda gromadzenie kolorków i wełny i kordonków, nie wiem kiedy to wyrobie, jak dobrze ,że mam dziewczynki:)
no i w końcu znalazłam błękitny kawałek kanwy, którego szukałam od tygodnia:)

6 komentarzy:

  1. no widzisz szukajcie a znajdziecie :P to ja już wiem po kim mam to chomiczenie wszystkiego, u mnie nie dość że cała wersalka w pudłach to jeszcze cała szafa plus kilka luźnych pudełek z przydasiami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Och ile skarbów w jednym miejscu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam grzebać w takich skarbach... chyba każda z nas ma tego sporo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie porządki, a u Ciebie jes co porządkować:):):) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. takie porządki to pretekst do odkrycia zapomnianych skarbow :)

    OdpowiedzUsuń