O mnie

Moje zdjęcie
Witajcie na hafciarskim blogu. mam na imię Małgorzata i od dzieciństwa interesuję się wszelkimi robótkami, głównie haftem krzyżykowym na tym blogu będę pokazywać moje prace-zapraszam.gogo62@wp.pl.

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Żółwim krokiem ale do przodu

Wydawało by się, że tylko w ramkę i powiesić, ale okazało się że ramka za duża. Pomarudziłam ślubnemu i dla świętego spokoju oprawił i powiesił i tym sposobem jeden mały kroczek do przodu, Ojciec Święty zawisł na ścianie
pomału też przybywa moich rączek zaślubionych, najgorsze jest to, że się pomyliłam na drugim palcu i nie wiem jak z tego wybrnę


5 komentarzy:

  1. Mam podobnego Papierza:))niestety nie wykonałam go sama:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Obraz przecudny!!! Wspaniały haft!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ciekawa ramka :) gratulacje dla taty :D obetnij palucha jednego i z bańki bedziesz miała :D:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Obraz jest prześliczny!
    Pozdrawiam(tworczypoczatek)

    OdpowiedzUsuń
  5. Papież śliczny, bardzo mi się podoba. A pamiątkę ślubu chyba taką samą haftowałam w czerwcu. Powodzenia!
    http://beabetita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń