O mnie

Moje zdjęcie
Witajcie na hafciarskim blogu. mam na imię Małgorzata i od dzieciństwa interesuję się wszelkimi robótkami, głównie haftem krzyżykowym na tym blogu będę pokazywać moje prace-zapraszam.gogo62@wp.pl.

piątek, 5 października 2012

Druga odsłona Sal Sylwestrowa Noc

Zdjęcie jak zwykle robione póżnym wieczorkiem, więc nie najlepszej jakości, wczoraj nie mogłam pokazać nic ponieważ bateria w aparacie mi się rozładowała, niewiele też przybyło krzyżyków ale co nieco do przodu ruszyło, czas zdecydowanie za szybko leci
Troszkę bliżej...

7 komentarzy:

  1. pięknie ci wychodzi.... i rzeczywiście czas jakoś szybciej leci

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek rośnie a czasu jak zwykle za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bliżej święta:))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór jest piękny, bo z kotem...:) Wierzę, że zdążysz!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Krzyzyki to moj ulubiony haft.
    Chetnie bede podgladac dalsze zmagania z tym pieknym obrazkiem,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń