O mnie

Moje zdjęcie
Witajcie na hafciarskim blogu. mam na imię Małgorzata i od dzieciństwa interesuję się wszelkimi robótkami, głównie haftem krzyżykowym na tym blogu będę pokazywać moje prace-zapraszam.gogo62@wp.pl.

wtorek, 17 lipca 2012

Woreczek na mydełko-myjka

Pogoda nadal nie dopisuje, weny żadnej nie mam ale przed chwilą dosłownie zrobiłam na drutach,((bo na szydełku strasznie grube i sztywne ściegi wychodziły) taki woreczek na mydełko do mycia a efektem dodatkowym ma być też mały masażyk ciała. Kupiłam sznurek lniany bo mydełko też jest naturalne i ekologiczne, zatem puszczam zdjęcia.Chciałam też bardzo podziękować za miłe komentarze.

6 komentarzy:

  1. Ale fajny pomysł :D A ja zakupiłam ostatnio szydełko ale mama mnie nauczyć nie chce ;(

    P.S. Dziękuję za komentarze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam że to super pomysł i w dodatku tak ładnie wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No super pomysł nawet na prezent !

    OdpowiedzUsuń
  4. no bardzo fajnie Ci wyszedł ten woreczek;)mam pomysła porób na Święta każdemu taki prezencik, po co coś kupować :d a jaka radocha będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny woreczek i zarazem praktyczny:)pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł! Zaglądam na różyczki z poprzedniego posta, śliczności!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń