O mnie

Moje zdjęcie
Witajcie na hafciarskim blogu. mam na imię Małgorzata i od dzieciństwa interesuję się wszelkimi robótkami, głównie haftem krzyżykowym na tym blogu będę pokazywać moje prace-zapraszam.gogo62@wp.pl.

niedziela, 24 czerwca 2012

Po malowaniu i nowy hafcik

Z wielkim trudem, ale malowanie małego pokoiku skończone. Kolorek taki jasny brąz, pokoik jest jasny więc mogłam sobie pozwolić na taki odcień. 
a to druga stronka ściany, tak dla porównania czy kolor na zdjęciu taki sam wyjdzie, nawet hafcik zaczęłam w barwach brązu, ale on nie nie do wystroju tego pokoju
Zaczęłam nowy hafcik z serii "najpiękniejsze miejsca w Polsce" obecnie wyszywam Kraków . Praktycznie powinnam już go kończyć, ale malowanie w domku trochę mi opóżniło pracę nad xxx. Córki chłopak kończy studia w Krakowie, na początku Lipca się broni i chciałam mu pamiątkowy widoczek wyszyć, więc czasu praktycznie mam niewiele.



2 komentarze:

  1. O, czasu masz mało, ale taki prezent zawsze można wręczyć, nawet z lekkim opóźnieniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. To na pewno będzie wyjątkowy prezent, nawet jak spózniony,a pokoik ma śliczny kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń