O mnie

Moje zdjęcie
Witajcie na hafciarskim blogu. mam na imię Małgorzata i od dzieciństwa interesuję się wszelkimi robótkami, głównie haftem krzyżykowym na tym blogu będę pokazywać moje prace-zapraszam.gogo62@wp.pl.

środa, 11 kwietnia 2012

Duże jajo

Nie udało mi się go skończyć na Święta wiec zmęczyłam dłubanie i oklejanie po Świętach. Pierwszy raz wzięłam się za ozdabianie strusiego jaj(ze styropianu) wyszło jak wyszło i wcale to nie jest takie proste jak mnie się wydawało albo ja już manualnie nie daje rady ale nie poddam się i poczynię kolejne tyle, że za jakiś czas


Muszę się pochwalić przesyłką od mojej Madzi, którą dziś odebrałam, uszczęśliwiła mnie ogromnie, dostałam gazetki, wzorki do zrobienia i kolorowe filcaki

6 komentarzy:

  1. Nie ważne przed czy po świętach, jajo wyszło pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Strusie jajko przepiękne!!! A prezenciku zazdraszczam - tyle cudowności otrzymałaś:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pomysłowe jaja :) bardzo mi podobają się

    OdpowiedzUsuń
  4. Specjanlie pożyczyłmm gazetę od znajomej dla tego wzoru:)
    Pięna jest Twoja interpretacja.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajo wygląda bardzo ładnie. Spore jest więc i sporo pracy z nim było ale efekt watr pracy :)

    OdpowiedzUsuń