O mnie

Moje zdjęcie
Witajcie na hafciarskim blogu. mam na imię Małgorzata i od dzieciństwa interesuję się wszelkimi robótkami, głównie haftem krzyżykowym na tym blogu będę pokazywać moje prace-zapraszam.gogo62@wp.pl.

piątek, 30 marca 2012

Kolejna odsłona Afryki

Bardzo dziękuję za miłe wpisy i za zrozumienie, że nie pokazuję nowych prac z braku czasu na ich wykonanie, mam cichą nadzieje że za miesiąc wszystko powróci do normy a dziś przygalopowała lwica do Afryki no i niech se legnie kole nosóra, co by samotnie swego łba nie wychylał
małe zbliżonko

5 komentarzy:

  1. Przepiękny haft. Bardzo pracochłonny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Duża piękna praca a lwiątku dobrze z oczu patrzy:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pracochłonne dzieło, nic tylko dopingować w dalszych pracach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny obraz się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń